پلی‌اتیلن سبک خطی گرید LLD209
نوشته شده توسط : آوا حسینی

پلی‌اتیلن یا (پلی‌اتین) مهم‌ترین پلاستیک در جهان است و هرساله بیش از 80 میلیون تن تولید می‌شود. به دلیل تنوع گونه‌های پلی‌اتیلن، این پلیمر کاربردهای وسیعی دارد و با انتخاب گرید متناسب با کاربرد پلی‌اتیلن، می‌توان همزمان به خواص مکانیکی و قیمت مناسب دست یافت.

پلی‌اتیلن LL0209AA پلی‌اتیلنی سبک خطی کوپلیمر با نرمال بوتن و حاوی آنتی‌اکسیدان است. این گرید برای مصارف عمومی تولید انواع فیلم‌ها (Film) به‌کار می‌رود و اغلب برای مخلوط کردن با دیگر گریدهای پلی‌اتیلن سبک استفاده می‌شود. فیلم‌‌های حاصله با افزودن این گرید استحکام کششی و مقاومت بیشتری در برابر پارگی دارند.
پلی‌اتیلن‌ها بسته به چگالی، به چهار گونه پلی‌اتیلن با چگالی کم  (LDPE)، پلی‌اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE)، پلی‌اتیلن با چگالی متوسط (MDPE) و پلی‌اتیلن با چگالی زیاد (HDPE) تقسیم می‌شوند.

پلی‌اتیلن سبک خطی خواص مکانیکی برتری نسبت به پلی‌اتیلن سبک دارد، به‌عنوان مثال با اضافه کردن آن به پلی‌اتیلن سبک می‌توان فیلم‌های پلیمری با استحکام و مقاومت کششی بالاتری تولید کرد.
دانسیته‌ی پلی‌اتیلن سبک خطی از پلی‌اتیلن سبک نیز کمتر است. در برابر سوراخ شدن و کشش، مقاومت خوب و بیشتری نسبت به پلی‌اتیلن سبک دارد. LL0209AA پلی‌اتیلن کمکی است و عمده کاربرد این گرید در تولید نایلون، نایلکس و لوله‌های پلی‌اتیلنی است.





:: برچسب‌ها: LL0209AA , LLDPE , پلی‌اتیلن سبک , پلی‌اتیلن , پلاستیک , مواد اولیه پلاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: